El asunto Catalán (el joío…)
-
@blaugranota dijo en El asunto Catalán (el joío…):
@Fonseca-5 Només fas que repetir el mateix com un mico, i només fas que contestar.
Jo tinc les meues opinions i no vaig a autocensurar-me perquè tu ho digues, ni perquè mires de trollejar-les. Per sort el franquisme ha passat a millor vida.
Es una pena que abandones el curso. Ahora que habías aprendido a pelar un plátano....y a tocar el piano!!!!
-
@Fonseca-5 Quin nivell mare!
Ja t'ho faràs, però ja et dic ni tu ni ningú m'imposareu el pensament únic.
-
@Fonseca-5 Quin nivell mare!
Ja t'ho faràs, però ja et dic ni tu ni ningú m'imposareu el pensament únic.
Paranoico y Calimero.
-
@Fonseca-5 Infantilisme en vena, saps posar alguna cosa més que dibuixets?
-
@Fonseca-5 Infantilisme en vena, saps posar alguna cosa més que dibuixets?
Hasta que no sepas entender la terminología básica, me temo que no podré abandonar los métodos audiovisuales.
Si quieres lo intento:
Paranoico , lacrimógeno y victimista (C A L I M E R O )
Pero...¿ Ya has aprendido a no meterte el dedo en el culo?
-
@Fonseca-5 Resum de la jugada. Penge un gràfic del CEO on els catalans pensen que el PSC està ideològicament al nivell de JxCat i la rabieta arriba fins ací, simplement perquè el pensament únic de la caverna mediàtica fa que la gent amb poc nivell intel·lectual siga capàs d'assumir unes dades i entendre que està pasant en realitat, independentment de l'opinió que es tinga.
Maleït país d'analfabets...
-
@Fonseca-5 Resum de la jugada. Penge un gràfic del CEO on els catalans pensen que el PSC està ideològicament al nivell de JxCat i la rabieta arriba fins ací, simplement perquè el pensament únic de la caverna mediàtica fa que la gent amb poc nivell intel·lectual siga capàs d'assumir unes dades i entendre que està pasant en realitat, independentment de l'opinió que es tinga.
Maleït país d'analfabets...
Y no te olvides que, aparte de analfabeto, también eres paranoico y te gusta hacerte la víctima.
-
@Fonseca-5 PSC=JxCat
Tota la resta que vulgues comentar fóra d'això, tens les de perdre. Em sembla que paranòic és anar posant dibuixets i dir parides com fas tu compulsivament i analfabet queda clar que almenys ho ets tu en valencià. Això són dades, per molt que et moleste. Ara, si vols argumentar sobre PSC=JxCat amb nivell intel·lectual acceptable, encantat.
-
Ostras yo me voy por dónde he venido.
Podéis seguir hablando de plátanos
-
Ara, si vols argumentar sobre PSC=JxCat amb nivell intel·lectual acceptable, encantat.
Tu nivel intelectual es nulo.
Es inútil intentar debatir con un primate.@blaugranota dijo en El asunto Catalán (el joío…):
. Em sembla que paranòic és anar posant dibuixets i dir parides
-
Precissament "els de la teua corda"
Y hablando de "cuerdas", imagino de dónde viene esa obsesión.
-
@rubimor Faig el mea culpa per donar de menjar al troll. No tornarà a passar.
-
Al rey.... a comer plátanos a la jungla y deja a los mayores hablar de cosas serias.
-
No sigáis por ahí. Si no podéis hablar de política sin faltaros habrá que tomar medidas.
-
Bueno. A ver si con un poquito de humor pasamos página:
-
@rubimor El plural ja el trobe insultant. Jo he complert la meua paraula, a banda d'intentar reconduir el debat al que parlavem inicialment. Ha estat impossible, a mi em sap greu tenir que barallar-me amb un granota, però la seua actitud la trobe lamentable.
-
Es muy difícil razonar con alguien que no es capaz de entender el verdadero significado de lo que está leyendo.
-
He dit que compliré la meua paraula i la compliré.
-
Me ha entristecido mucho estos últimos días ver a dos amigos enganchados y ahora ver a uno de ellos baneado.
No sé, desde el aviso de @rubimor no he visto ningún mensaje que lo motivara.
Quizá con el aviso habría bastado. O quizá hay algo que me he perdido.
Pero tampoco voy a cuestionar la moderación.
Espero que sea por poco tiempo.
-
Me parece muy bien banear a quien insulta y falta el respeto.
-
@rana-baileys dijo en El asunto Catalán (el joío…):
Me ha entristecido mucho estos últimos días ver a dos amigos enganchados y ahora ver a uno de ellos baneado.
¿Como se sabe si alguién está baneado?
-
@jjllevant dijo en El asunto Catalán (el joío…):
¿Como se sabe si alguién está baneado?
Lo pone en rojo a la derecha del nick
-
@rana-baileys
Graçies, amic
-
@jjllevant dijo en El asunto Catalán (el joío…):
@rana-baileys
Graçies, amicDe res, un plaer com sempre.
-
-
@Malcontent Tal para qual...
-
O cual para tal.
-
No sé, desde el aviso de @rubimor no he visto ningún mensaje que lo motivara.
Ni antes tampoco. Al menos que no hubiera escrito antes la presunta víctima en los mismos términos.
Pero no hay nada como echar alguna lagrimita para que te besen en el culo.
-
WE SHALL OVERCOME (nosotros venceremos)
https://www.ara.cat/cultura/cantautora-Joan-Baez-Carme-Forcadell_0_2277372386.html
-
Catalunya triomfant,
tornarà a ser rica i plena !!!!