Porra Llevant UE III (Nabil El Zhar campió)
-
Huracan 1 Levante 3
G cantero
C soldado
T blesa
-
Huracán 1-Levante 4
G : Roger
C : Vukcevic
T : Son
-
@saoret2-0 dijo en Porra Llevant UE III:
Huracan 1 Levante 3
G cantero
C soldado
T blesaBlesa sigue recuperándose de la lesión de ligamentos creo.
-
@jose27levanteud titular, collons amb Alessio, tenia raó @Fonseca-5 en això de que anava a comptar molt més amb ell
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE III:
@jose27levanteud titular, collons amb Alessio, tenia raó @Fonseca-5 en això de que anava a comptar molt més amb ell
Soy colista y eso no va a cambiar, pero habéis dado muy poco margen para decidir si entraba o no el partido de copa, así que ayer trabajé por la noche y hoy no he podido entrar hasta ahora, con lo que no he podido participar. Se tenía que haber dado la posibilidad de poner la porra desde el domingo, como es habitual con los partido de liga.
-
@toni-granota Toni marge mai ha hagut per a votar, no cal esperar a que jo pose els resultats per a que es puga votar de fet la majoria de voltes la gent comença sense que ho faja perquè depenent de les circumstàncies empalme dos o tres partits per fer el recompte.
Sobre la copa, jo vaig preguntar perquè estava així aixina però si algú s'haguera llançat a votar ningú li hauria dit res mal.
-
Vamos con el primer triunfo de la temporada,y que seeeaaan muuuuchos maaaaaas....como en los cumples.
Levante 2-Osasuna 0
G : Roger
C : Vuckcevic
T : Malsa
-
Levante 1-Osasuna 0
G : Morales
C : Vuckcevic
T : Pepelu
-
Llevant 2 - 1 Osasuna
G. Campaña
C. Cantero
T. Morales
-
@toni-granota Toni marge mai ha hagut per a votar, no cal esperar a que jo pose els resultats per a que es puga votar de fet la majoria de voltes la gent comença sense que ho faja perquè depenent de les circumstàncies empalme dos o tres partits per fer el recompte.
Sobre la copa, jo vaig preguntar perquè estava així aixina però si algú s'haguera llançat a votar ningú li hauria dit res mal.Ya, pero pensaba que no estaba claro que esta temporada iba a entrar en el concurso la copa y como el día anterior al partido nadie había puesto nada di por hecho que no. No pasa nada, así tengo casi garantizado el farolillo rojo, algo que rana no pudo conseguir la temporada pasada xD
-
Levante 2 - 0 Osasuna
G. Soldado
C. Dani Gómez
T. Mustafi
-
Llevant UE 2 - 1 Osasuna
G. Morales
C. Cantero
T. Clerc
-
@toni-granota a quin sant tens garantizat el farolillo rojo! Si creus en el Llevant has de creure en tu també. En encertar un resultat exacte ja vas cap a dalt Toni i mira si queden partits, no desesperes!
-
@toni-granota dijo en Porra Llevant UE III:
Sobre la copa, jo vaig preguntar perquè estava així aixina però si algú s'haguera llançat a votar ningú li hauria dit res mal.Ya, pero pensaba que no estaba claro que esta temporada iba a entrar en el concurso la copa y como el día anterior al partido nadie había puesto nada di por hecho que no. No pasa nada, así tengo casi garantizado el farolillo rojo, algo que rana no pudo conseguir la temporada pasada xD
Toni, no pasa nada. Yo ando por los lugares de cabeza y últimamente me están pasando por delante (cosa que no me gusta nada). Pues bien, ayer tuve un dia ajetreado y se me pasó el participar, pues cuando lo intenté ya estaba a punto de empezar el partido, por lo que como mínimo perdí un punto (que era victoria del Levante). Tampoco hubiera puesto 0-8, pero en fin, a la próxima.
Ahora bien, coincido contigo en que se debería de haber sabido si la Copa entraba en la porra con más antelación.
-
@jmgranota82 dijo en Porra Llevant UE III:
Llevant UE 2 - 1 Osasuna
G. Morales
C. Cantero
T. ClercLlevant UE 2 - 2 Osasuna
G. Bardhi
C. Vukcevic
T. Mustafi
-
@jjllevant sempre s'ha pogut apostar el resultat fins l'últim minut abans de començar. De fet s'han donat casos, pensava que tots teníeu clara eixa part. El que no es pot fer és apostar els "bonus" (golejador, canvi i targeta) una vegada es sap l'alineació. És la única restricció i inclús s'han donat casos que al fer-ho pocs minuts després ho he acceptat perquè confie en què si algú em diu que ho ha fet sense mirar doncs no està enganyant.
En qualsevol cas, en cas de dubte, millor participar exposant els dubtes i ja a posteriori ho valorem (no sols jo sinó tots).Per altra banda, al primer missatge del fil està tota la informació de la porra. Ahí va quedar establert que esta edició seria com la de l'any passat, és a dir, amb la copa inclosa. Es va decidir, de fet, després de comentar-ho als primer missatges.
Ara bé, cosa distinta es que jo haja volgut confirmar una vegada s'apropava el partit perquè no sabia com estaveu de ganes (jo no en tenia moltes). La qüestió és que m'agradaria que considerareu esta porra com una cosa comunal (de tots els que participem). Vam decidir al principi que la copa s'incloïa, així que si algú haguera fet la primera predicció abans de que jo preguntara si volíeu o no, jo no haguera dit res i s'haguera fet. Vull dir, per més que jo la faça, les regles establertes estan per damunt del meu pareixer personal (al marge clar està de que per circumstàncies no poguera fer-me càrrec). No vull actuar com un autòcrata sino, en tot cas, com a mediador i en el millor dels casos sols com qui suma els punts. Enteneu?En eixe sentit vos inste a tenir un rol més actiu, de sentir que la porra és vostra també i de diàleg no esperar a que jo diga el que és o no és.
Disculpeu les molèsties del malentès que puga haver significat el que jo preguntara de nou (ja que com dic, ja ho vam parlar) si havíem d'incloure la copa.
-
@jjllevant sempre s'ha pogut apostar el resultat fins l'últim minut abans de començar. De fet s'han donat casos, no sé com podeu tindre encara dubte d'això. El que no es pot fer és apostar els "bonus" (golejador, canvi i targeta) una vegada es sap l'alineació. És la única restricció i inclús s'han donat casos que al fer-ho pocs minuts després ho he acceptat perquè confie en què si algú em diu que ho ha fet sense mirar doncs no està enganyant.
En qualsevol cas, en cas de dubte, millor participar exposant els dubtes i ja a posteriori ho valorem (no sols jo sinó tots).Per altra banda, al primer missatge del fil està tota la informació de la porra. Ahí va quedar establert que esta edició seria com la de l'any passat, és a dir, amb la copa inclosa. Es va decidir, de fet, després de comentar-ho als primer missatges.
Ara bé, cosa distinta es que jo haja volgut confirmar una vegada s'apropava el partit perquè no sabia com estaveu de ganes (jo no en tenia moltes). La qüestió és que m'agradaria que considerareu esta porra com una cosa comunal (de tots els que participem). Vam decidir al principi que la copa s'incloïa, així que si algú haguera fet la primera predicció abans de que jo preguntara si volíeu o no, jo no haguera dit res i s'haguera fet. Vull dir, per més que jo la faça, les regles establertes estan per damunt del meu pareixer personal (al marge clar està de que per circumstàncies no poguera fer-me càrrec). No vull actuar com un autòcrata sino, en tot cas, com a mediador i en el millor dels casos sols com qui suma els punts. Enteneu?En eixe sentit vos inste a tenir un rol més actiu, de sentir que la porra és vostra també i de diàleg no esperar a que jo diga el que és o no és.
Disculpeu les molèsties del malentès que puga haver significat el que jo preguntara de nou (ja que com dic, ja ho vam parlar) si havíem d'incloure la copa.
No pasa res, Nabil.
Ya he dicho que no he participado en esta jornada de Copa por motivos no imputables a nadie, excepto a mi.
-
@jjllevant sí, amic, però em venia bé per a posar la cunya de que la porra és vostra
Va JJ, ànim que estem esperante per ací dalt!
-
Vuelvo a casa y eso se merece ilusión.
Levante 5 -Osasuna 1
G : Soldado se estrena en liga.
C : Blesa
T : Roger
-
Levante 2- Osasuna 0
C : Franquesa
T : Vuckcevic
-
Levante 3 Osasuna 0
G Roger
C Malsa
T Campaña
-
Levante 3 - Osasuna 1
C : Dani Gómez
T : Campaña
-
Levante 2 Osasuna 0
G Roger
C Malsa
T Clerk
-
Levante 0- Osasuna 1
G -
C Blesa
T Roger
-
Levante, 2; Osasuna, 0
G: Morales
C; Vukcevic
T: Clerc
-
Levante 2 Osasuna 1
G morales
C cantero
T mustafi
-
Uff casi no llego
Levante 2 Osasuna 1
C : Vukcevic
T : Roger
-
Huracan 0 - 8 Llevant
G. Soldado
C. Mustafi
T. Rober PierLlevant 0 - 0 Osasuna
G. -
C. Malsa
T. Radoja
-
@toni-granota a quin sant tens garantizat el farolillo rojo! Si creus en el Llevant has de creure en tu també. En encertar un resultat exacte ja vas cap a dalt Toni i mira si queden partits, no desesperes!
Me reafirmo como colista, solo he puntuado en 3 de las 17 posibles intervenciones. Aquí estoy hermanado con el Levante, para mal eso sí. Venga no tiraré la toalla, pero como lo del equipo esto también pinta mal.
-
Permitídme que me adelante, por motivos laborales voy a estar fuera estos día y no sé si llegaré a la votación.
Mi votación y motivoRCD Español 1 - 2 Levante (Porque si vamos a creer en Lisci, creamos de verdad)
G. Morales (Porque siempre que lleva partidos malos y se le critica regresa con un golazo)
C. Roger (porque espero que sea otro el delantero titular y el salga de suplente, no está fino y no lo merece)
T. Son (está teniendo más protagonismo que Miramón ahora y por poner a algún defensa)