Segona Divisió 2022-23
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022/23:
Deportivo - Albacete
Vila-real B - NàsticD'eixos 4 pujaran 2, qui preferiu?
Estava pensant abans que no mola jugar contra filials però ben pensat són un rival menys en cas d'ascens aleshores...Les meues preferències: Albacete i Nàstic
Si el Dépor torna a jugar a Riazor ho veig complicat.
-
@rana-baileys home, no he dit qui pensem sinó qui volem. Està clar que els favorits no són cap dels dos que he dit jo
-
Dos equipos más se suman: Eibar y Las Palmas, y ya van 19 quedando sólo 3 plazas por definir.
Lista actualizada.
-
Deportivo - Albacete
Vila-real B - NàsticD'eixos 4 pujaran 2, qui preferiu?
Estava pensant abans que no mola jugar contra filials però ben pensat són un rival menys en cas d'ascens aleshores...Les meues preferències: Albacete i Nàstic
Les finals es jugaran els dies 11 i 19 de juny
-
Para mi, ojalá fueran Nastic y Albacete.
Depor que se quede ahí un poco más y filiales nada de nada.
-
Que coco va a ser l'Eibar...
Por cierto, el Eibar contará aún con 8M de ayuda al descenso (el 40% de los 19,9M que cobró en 2021). El Granada: 8,5M este año.
-
Que coco va a ser l'Eibar...
Por cierto, el Eibar contará aún con 8M de ayuda al descenso (el 40% de los 19,9M que cobró en 2021). El Granada: 8,5M este año.
Te corrijo. Por la ayuda al descenso el Granada recibirá este año 15,3 millones. El Alavés. 19,8 millones y nosotros 18,5 millones.
En principio el Eibar no será tan coco. Todo depende como se gestionen las ayudas y el desfase anterior que se lleve.
-
Creo que es de los primeros años que no bajo ningún recién ascendido y eso perjudica a quien baja no? pues los 3 cobran la totalidad de la ayuda del descenso.
Alguien puede corroborar o desmentir mi información?
-
@jose27levanteud dijo en Segona Divisió 2022/23:
Creo que es de los primeros años que no bajo ningún recién ascendido y eso perjudica a quien baja no? pues los 3 cobran la totalidad de la ayuda del descenso.
Alguien puede corroborar o desmentir mi información?Efectivamente, Jose. Eso nos perjudica.
Cuentan los años consecutivos que se ha estado en primera desde el último ascenso.
Por eso el Alavés cobra más, después el Levante y por último, el Granada.
-
@nabil-el-zhar puede que no sea tan coco el Eibar, si no me equivoco creo que la norma del 60% de la ayuda al descenso el primer año, no estaba el año pasado, por lo que él Éibar no recibiría esos 8 millones de ese 40%. Para mi el más peligroso es el Granada, aunque reciba unos 3 millones menos, que con el 60% son solo 1,8 millones menos, va a estar el más saneado, ya que va a vender jugadores fácilmente. El siguiente peligroso ya sería el Alaves, que aún así tiene que vender por casi 5,5 millones antes del 30 de junio, y nosotros 10,5 millones, casi nada.
-
@checho___007 jo estic cagat, va a ser un any molt dur. El Zaragoza amb un nou projecte més ambiciós, Huesca i Leganés que tenen pasta com Eibar i sobre tot Granada i Alavés; històrics com Racing i Depor (si putja) amb potser ganes de donar guerra, projectes com el de l´Andorra o Ibiza que van a fer la mà
-
@checho___007 jo estic cagat, va a ser un any molt dur. El Zaragoza amb un nou projecte més ambiciós, Huesca i Leganés que tenen pasta com Eibar i sobre tot Granada i Alavés; històrics com Racing i Depor (si putja) amb potser ganes de donar guerra, projectes com el de l´Andorra o Ibiza que van a fer la mà
El Alavés descartao !!!
Con Luisgar en el banquillo no juegan ni los play off.
-
@fonseca-5 dijo en Segona Divisió 2022/23:
El Alavés descartao !!!
Con Luisgar en el banquillo no juegan ni los play off.Ma que t´agrada arriscar...guarde el comentari a futur, amic
-
El Alavés descartao !!!
Con Luisgar en el banquillo no juegan ni los play off.Ma que t´agrada arriscar...guarde el comentari a futur, amic
-
El Alavés descartao !!!
Con Luisgar en el banquillo no juegan ni los play off.Qué manía le tienes...
-
El Eibar perdió contra un descendido Alcorcón que le privó el ascenso directo, luego le ha tocado esta promoción que encima también le impide subir. Este hecho hace que cada vez esté mas convencido que esa promoción para determinar el 3er equipo a subir tiene muchos mas inconvenientes. Prefiero como antes, los tres primeros clasificados, los tres suben. Esta promoción es peor que lo que había antes, en el cual los que hacían 17º y 18º de 1ª jugaba contra el 3º y 4º de 2ª.
Es una muestra de que mas vale quedar entre los dos primeros clasificados y no complicarse la vida.
-
@rompedor dijo en Segona Divisió 2022/23:
El Eibar perdió contra un descendido Alcorcón que le privó el ascenso directo, luego le ha tocado esta promoción que encima también le impide subir. Este hecho hace que cada vez esté mas convencido que esa promoción para determinar el 3er equipo a subir tiene muchos mas inconvenientes. Prefiero como antes, los tres primeros clasificados, los tres suben. Esta promoción es peor que lo que había antes, en el cual los que hacían 17º y 18º de 1ª jugaba contra el 3º y 4º de 2ª.
Es una muestra de que mas vale quedar entre los dos primeros clasificados y no complicarse la vida.
El que se pretenia amb implementar esta promoció era afegir emoció al final d´una competició on hi havia massa jornades amb equips que no es jugàven res. En eixe sentit, ho ha aconseguit perfectament. La majoria de les grans lligues tenen este format, no veig cap problema.
-
El que se pretenia amb implementar esta promoció era afegir emoció al final d´una competició on hi havia massa jornades amb equips que no es jugàven res. En eixe sentit, ho ha aconseguit perfectament. La majoria de les grans lligues tenen este format, no veig cap problema.
El problema fou que el Betis no pujá acusant d'amanys al Hércules que si va ascendir amb un autogol de Deskarga. Em pareix una barbaritat que encara que es jugen 42 jornades (per a mi, te que tornar a ser 20 equips) encara el que fa 6é si que puja i que fa 3er no.
A mi quan diuen "es que el fan la resta d'Europa" com si a Espanya el fem tot mal, no el compartix. Per a mi estaba be el sistema que va proprorsa el Villarreal, el que els tres primers pujen, res de promocions ni bobaes.
-
El problema fou que el Betis no pujá acusant d'amanys al Hércules que si va ascendir amb un autogol de Deskarga. Em pareix una barbaritat que encara que es jugen 42 jornades (per a mi, te que tornar a ser 20 equips) encara el que fa 6é si que puja i que fa 3er no.
A mi quan diuen "es que el fan la resta d'Europa" com si a Espanya el fem tot mal, no el compartix. Per a mi estaba be el sistema que va proprorsa el Villarreal, el que els tres primers pujen, res de promocions ni bobaes.Pues si porque ahora el Eibar estará cagandosé en todo dirán he perdido mi segundo puesto y encima quedo 3 y me eliminan.
-
@rompedor no entenc els arguments que estàs donant-me. Et dic que el motiu era donar emoció. Si veus problemàtic que la lliga siga massa llarga (per a mí també ho és) bé es podria solucionar reduint a 20 equips el número de participants com dius. Així reduiries la duració i mantindries la competitivitat actual. Em pareix perfecte però no toques la promoció perquè sino vas a conseguir que la lliga siga sent ¨massa llarga¨ al tenir 5-6 últimes jornades amb equips en meitat de taula que no es juguen RES.
Lo d´Europa no t´ho dic com un argument d´autoritat sino com una necessitat a totes les segones europes de afegir competitivitat a les seues divisions inferiors.
Ampliant el número d´equips involucrats en l´ascens permets que puguen pujar equips que no estaven en les quinieles/no tenien els millors presupostos, etc en fi, generes il.lusió i relats de grans gestes inesperades.
-
@rompedor no entenc els arguments que estàs donant-me. Et dic que el motiu era donar emoció. Si veus problemàtic que la lliga siga massa llarga (per a mí també ho és) bé es podria solucionar reduint a 20 equips el número de participants com dius. Així reduiries la duració i mantindries la competitivitat actual. Em pareix perfecte però no toques la promoció perquè sino vas a conseguir que la lliga siga sent ¨massa llarga¨ al tenir 5-6 últimes jornades amb equips en meitat de taula que no es juguen RES.
Lo d´Europa no t´ho dic com un argument d´autoritat sino com una necessitat a totes les segones europes de afegir competitivitat a les seues divisions inferiors.
Ampliant el número d´equips involucrats en l´ascens permets que puguen pujar equips que no estaven en les quinieles/no tenien els millors presupostos, etc en fi, generes il.lusió i relats de grans gestes inesperades.1er. Pensa si es just el que ha passat a Eibar o quan pujà el Granada sent 6é
2on. Tras jugar 42 jornades, em pareix una palissa jugar mes partits.
3er. Preferix l'anterior promoció (la que he descrit) per a "donar emoció" pero a mi el que me interesa es la justicia.
4art. Si ens passa igual que el Eibar no defenses un sistema que ens perjudica
5é. La mesura la va propossar el Betis, ahí tens el poder d'alguns clubs mentre que nosaltres no pintem res perque no tenim glamour ni poder sociopolitic
-
- És just, un equip no ascen pels seus mérits durant la temporada. Pujen 1r i 2o, del 3r al 6t han de jugar promoció.
- Ja t´he dit que la duració és pot reduir reduint el número d´equips de la competició.
- L´actual promoció no és injusta. Tu prefereixes això, ok. Què prefereixen els 22 equips de 2a? Perquè evidentment els que no tenen grans presupostos van a preferir tindre més opcions que no lo contrari.
- M´agrada debatir sobre fets i no pajes mentals.
- Punt 4.
-
@rompedor per a mi es més just donar més oportunitats a més equips que solament els tres primers. Amb esta promoció dones oportunitats almenys a quatre equips, més els que estan lluitant la temporada
-
Ojito a esta conclusión y no os riáis, que tiene más enjundia de lo que parece.
Aquí rompe se ha exprimido pero bien el limón. Un respeto.
-
@gimnastico_1909 dijo en Segona Divisió 2022/23:
Aquí rompe se ha exprimido pero bien el limón. Un respeto.Yo hasta leer esto pensaba que más valía quedar sexto... o incluso séptimo y complicarse la vida un poco con otro añito en Segunda.
-
@malcontent dijo en Segona Divisió 2022/23:
Aquí rompe se ha exprimido pero bien el limón. Un respeto.Yo hasta leer esto pensaba que más valía quedar sexto... o incluso séptimo y complicarse la vida un poco con otro añito en Segunda.
Es una opción
-
@segundieris pues sí, esa opción te brindaría muchas más oportunidades de troleo.
-
@segundieris dijo en Segona Divisió 2022/23:
Es una opción
La parte buena es que si nos quedamos otro año en segunda volvería a haber un duelo de la ciudad.
-
- És just, un equip no ascen pels seus mérits durant la temporada. Pujen 1r i 2o, del 3r al 6t han de jugar promoció.
- Ja t´he dit que la duració és pot reduir reduint el número d´equips de la competició.
- L´actual promoció no és injusta. Tu prefereixes això, ok. Què prefereixen els 22 equips de 2a? Perquè evidentment els que no tenen grans presupostos van a preferir tindre més opcions que no lo contrari.
- M´agrada debatir sobre fets i no pajes mentals.
- Punt 4.
El que Betis va protestar perque no pujà acusant a l'Hércules no es una paja mental, busca en l'hemeroteca. Ademés fou l'escussa per a posar esta promoció.
I si vols emoció, doncs fem com en el 86 a 1ª, una play-off entre els vuit primers per a decidir qui puja.
-
Si subimos da lo mismo si es por vía directa o siendo sextos por promoción. Ahora bien, pienso cómo estarán en Eibar que por un gol en contra les ha ido al traste la temporada a pesar de contar con una segunda oportunidad como es esa promoción.
No es lo mismo quedar terceros y estar a unos milimetros de subir directamente y que quedar tercero con unos puntos alejado de los dos primeros pero estar en un grupo de cuatro equipos (que quedan entre el 3º y 6º) que se llevan pocos puntos unos de los otros.