Porra Llevant UE IV (pacollu campió)
-
@Jose27levanteud amigo tapate que a 7° hace fresco ya
-
Granada Club de Fútbol 1
Levante Unión Deportiva 2G. Cantero
C. Wesley
T. Soldado (hay un 33% probabilidad )Edito goleador Cantero, no me acordaba jornada entre semana
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE IV:
Iba a presentar una protesta "oficial" por la discriminación de orden en los empates, pero he visto que no solo en el mio, sino en todos, el orden en caso de empate es inverso al alfabetico.
Pues nada, como veo que no es nada personal, no hago la reclamación
-
@jjllevant crec que l'any passat ja es va comentar (potser @rana-baileys ? No estic segur) i sí, és ordre invers per com aprenguí a ordenar-ho la primera vegada.
Si hi haguera empat al final de temporada ja decidim que fem gastar per al desempat: més jornades puntuant, més jornades amb puntuacions més altes (rollo 5-7-9) o similars. Però no per l'ordre. Mentrestant així ens serveix.
-
Granada 1-Levante 1
G : Iborra
C : Brugui
T: Iborra
-
Granada 2 Levante 1
G : soldado
C : Cantero
T : Son
-
Muy difícil esta...
Granada 1- Levante UD 1
G -
C Cantero
T Rubén Vezo
-
Granada, 1; Levante, 1
G: Bouldini
C; Cantero
T: Vezo
-
Copio y pego de como está la porra en Granada
1-0 13 (25%
2-1 12 (23,08%)
2-0 11 (21,15%)
1-1 7 (13,46%)
3-1 5 (9,62%)
0-1 2 (3,85%)
4-1 1 (1,92%)
2-2 1 (1,92%)
-
-
Granada 1-2 Levante
G : De Frutos
C : Pablo Martínez
T : Álex Muñoz
-
Granada 1 Levante 3
G. Bouldini
C. Brugue
T. Pepelu
-
@rana-baileys ranita estas que lo clavas...
-
@gimnastico_1909 tu també has fet 5 punts, amic
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE IV:
@rana-baileys ranita estas que lo clavas...
-
Granada 0 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado i Son
T. Pubill
-
Albacete 1 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado
T. Rober Pier
-
Albacete 1-Levante 3
G : Joni Montiel
C : Pablo Martínez
T : Pepelu
-
Albacete 0 - 1 Llevant
G. - Pepelu
C. Iborra
T. Pepelu
-
Albacete 1 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado
T. Rober PierSí el líder de la clasificación de la porra dice que perdemos... Mal nos va a ir el domingo jajaja
-
@gimnastico_1909 tu també has fet 5 punts, amic
Jo vaig espaiet espaiet fins arribar
-
@juca que va... jo confíe en la victòria però sabent que vosaltres també i que tinc alguns punts de marge, puc arriscar-me i tractar d'aumentar la distància anant a la contra
-
@juca que va... jo confíe en la victòria però sabent que vosaltres també i que tinc alguns punts de marge, puc arriscar-me i tractar d'aumentar la distància anant a la contra
I per què a mí eixa tàctica me ix mal?XD
-
@juca home a mí encara no m'ha eixit bé eh ni en este partit ni en el d'Eivissa o Miranda que vaig pronosticar empat i derrota respectivament quan la majoria dieu victòria.
Però com tinc marge no em penalitza tant, amic. En el pitjor dels casos pose la porra més emocionant.
-
Per cert, enguany al pas que anem té pinta que serà una porra de puntuacions altes!
Cada any afinem méshttps://granotas.net/topic/62887/classificacio-historica-porra-llevant-ue?_=1667570918077
-
Albacete 1 - 2 Levante
G. - Bouldini
C. Róber Pier
T. Son
-
Per cert, enguany al pas que anem té pinta que serà una porra de puntuacions altes!
Cada any afinem méshttps://granotas.net/topic/62887/classificacio-historica-porra-llevant-ue?_=1667570918077
No ho dirás pero mí!!
-
@granota62 a alguns vos està costant l'adaptació a 2a però sé que és qüestió de temps
-
@granota62 a alguns vos està costant l'adaptació a 2a però sé que és qüestió de temps
@Nabil-El-Zhar no et vingues amunt que has guanyat en puntuacions de Rafa Benítez en el Valensia
-
@pacollu ie carabassa que si vas guanyar passant els 100 era perquè amb lliga i fins a semis de copa jugarem partits pa parir
Però vamos, poc més d'una 1/4 part i ja 6 superem els 30. De seguir amb eixa mitja anem a estar propet