Porra Llevant UE IV (pacollu campió)
-
@jjllevant crec que l'any passat ja es va comentar (potser @rana-baileys ? No estic segur) i sí, és ordre invers per com aprenguí a ordenar-ho la primera vegada.
Si hi haguera empat al final de temporada ja decidim que fem gastar per al desempat: més jornades puntuant, més jornades amb puntuacions més altes (rollo 5-7-9) o similars. Però no per l'ordre. Mentrestant així ens serveix.
-
Granada 1-Levante 1
G : Iborra
C : Brugui
T: Iborra
-
Granada 2 Levante 1
G : soldado
C : Cantero
T : Son
-
Muy difícil esta...
Granada 1- Levante UD 1
G -
C Cantero
T Rubén Vezo
-
Granada, 1; Levante, 1
G: Bouldini
C; Cantero
T: Vezo
-
Copio y pego de como está la porra en Granada
1-0 13 (25%
2-1 12 (23,08%)
2-0 11 (21,15%)
1-1 7 (13,46%)
3-1 5 (9,62%)
0-1 2 (3,85%)
4-1 1 (1,92%)
2-2 1 (1,92%)
-
-
Granada 1-2 Levante
G : De Frutos
C : Pablo Martínez
T : Álex Muñoz
-
Granada 1 Levante 3
G. Bouldini
C. Brugue
T. Pepelu
-
@rana-baileys ranita estas que lo clavas...
-
@gimnastico_1909 tu també has fet 5 punts, amic
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE IV:
@rana-baileys ranita estas que lo clavas...
-
Granada 0 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado i Son
T. Pubill
-
Albacete 1 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado
T. Rober Pier
-
Albacete 1-Levante 3
G : Joni Montiel
C : Pablo Martínez
T : Pepelu
-
Albacete 0 - 1 Llevant
G. - Pepelu
C. Iborra
T. Pepelu
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE IV:
Albacete 1 - 0 Llevant
G. -
C. Soldado
T. Rober PierSí el líder de la clasificación de la porra dice que perdemos... Mal nos va a ir el domingo jajaja
-
@gimnastico_1909 tu també has fet 5 punts, amic
Jo vaig espaiet espaiet fins arribar
-
@juca que va... jo confíe en la victòria però sabent que vosaltres també i que tinc alguns punts de marge, puc arriscar-me i tractar d'aumentar la distància anant a la contra
-
@juca que va... jo confíe en la victòria però sabent que vosaltres també i que tinc alguns punts de marge, puc arriscar-me i tractar d'aumentar la distància anant a la contra
I per què a mí eixa tàctica me ix mal?XD
-
@juca home a mí encara no m'ha eixit bé eh ni en este partit ni en el d'Eivissa o Miranda que vaig pronosticar empat i derrota respectivament quan la majoria dieu victòria.
Però com tinc marge no em penalitza tant, amic. En el pitjor dels casos pose la porra més emocionant.
-
Per cert, enguany al pas que anem té pinta que serà una porra de puntuacions altes!
Cada any afinem méshttps://granotas.net/topic/62887/classificacio-historica-porra-llevant-ue?_=1667570918077
-
Albacete 1 - 2 Levante
G. - Bouldini
C. Róber Pier
T. Son
-
Per cert, enguany al pas que anem té pinta que serà una porra de puntuacions altes!
Cada any afinem méshttps://granotas.net/topic/62887/classificacio-historica-porra-llevant-ue?_=1667570918077
No ho dirás pero mí!!
-
@granota62 a alguns vos està costant l'adaptació a 2a però sé que és qüestió de temps
-
@granota62 a alguns vos està costant l'adaptació a 2a però sé que és qüestió de temps
@Nabil-El-Zhar no et vingues amunt que has guanyat en puntuacions de Rafa Benítez en el Valensia
-
@pacollu ie carabassa que si vas guanyar passant els 100 era perquè amb lliga i fins a semis de copa jugarem partits pa parir
Però vamos, poc més d'una 1/4 part i ja 6 superem els 30. De seguir amb eixa mitja anem a estar propet
-
¡Esta publicación está eliminada!
-
Albacete 0- Levante UD 0
G Bouldini
C Rober Pier
T Rubén Vezo
-
Albacete 0 - 2 Llevant
G. - Bouldini
C. Iborra
T. Pepelu