Porra Llevant UE V (rana baileys campió)
-
Eibar 4 Levante 1
G: en propia el eibar
C :DAni Gumpmez
T : Dani GumpmezEspero que con este resultado echen a Calleja alias Ineptoman y pongan al primero que pase, y sino es asi pongo un 0 a 1 gol de Dani Gumpmez (hoy por probabilidad tocaria que marcara)
-
@bombejaagustinet dijo en Porra Llevant UE V:
Eibar 4 Levante 1
G: en propia el eibar
C :DAni Gumpmez
T : Dani GumpmezEspero que con este resultado echen a Calleja alias Ineptoman y pongan al primero que pase, y sino es asi pongo un 0 a 1 gol de Dani Gumpmez (hoy por probabilidad tocaria que marcara)
Això és que vas a començar a participar en la porra o que el teu odi per este jugador te du a donar per sac en qualsevol fil?
-
-
He fet alguns canvis als bonus ara que veig l'11 probable
-
Eibar 0 1 Llevant
G. - D.Gomez
C. Gomez
T. Bouldini
-
Eibar 1 - 1 Llevant
G. - Carlos Álvarez
C. O. Clemente
T. Oriol Rey
-
Eibar 4 Levante 1
Espero que con este resultado echen a Calleja alias Ineptoman y pongan al primero que pase, y sino es asi pongo un 0 a 1 gol de Dani Gumpmez (hoy por probabilidad tocaria que marcara)
No voy a ver lo que queda de partido, paso.
Con el 3 a 1 ja en tinc prou.
-
Eibar 4 Levante 1
Espero que con este resultado echen a Calleja alias Ineptoman y pongan al primero que pase, y sino es asi pongo un 0 a 1 gol de Dani Gumpmez (hoy por probabilidad tocaria que marcara)
No voy a ver lo que queda de partido, paso.
Con el 3 a 1 ja en tinc prou.
Anem a tractar de utilitzar altres fils i deixar este només per a l'assumpte "porra".... Gràcies
-
Eibar 3 - 1 Llevant
G. Dani Gómez
C. Dela
T. Rey
-
Hay una lucha enconada en los últimos puestos xD
-
@toni-granota dijo en Porra Llevant UE V:
Eibar 0 - 1 Llevant
G. - Fabricio
C. Cantero
T. Álex VallePD: al menos esta semana no se me olvida concursar xD
En la 16 si que participé aunque puntúe 0, no me vayas a expulsar injustamente. Revisa el VAR y la clasificación @Nabil-El-Zhar
-
@nabil-el-zhar esta semana he ido tan descolocado que hasta se me olvidó concursar, aunque con lo que ocurrió anoche me hubiese llevado otro rosco
Company, la jornada 16 és la del Racing, tu mateixa vas dir que no havies participat.
En qualsevol cas, no he tirat a ningú de la porra encara que no participen en més de 10. Sols en casos on han sigut moltes jornades seguides, inici de temporada, i canta que no va a continuar
-
@nabil-el-zhar en la jornada 10 les posicions i puntuacions eran estes:
1º Levante77 34
2º JmGranota82 29
3º gimnastico_1909 26
4º Toni Granota 24
5º jjllevant 24
6º enanoInfiltrado 23
7º granota62 21
8º rana baileys 20
9º Nabil El Zhar 20
10º juca 19
11º kiso por vi 18
12º Fonseca 5 18
13º saoret2.0 17
14º spoildmb 12
15º pacollu 11
16º alekgrana 10
17º croac-croac 6O siga: pujà tremenda la teua, del puesto deu i a catroze punts del primer, ja ets el líder.
També bones pujades de rana, juca i kiso por vi.Han baixat prou Toni Granota (sols un punt més que a la jornada 10) i Granota62.
pacollu el home millora algo per encara està lluny. Per antecedents enguany li toca pasar la mà per la paret
-
@gimnastico_1909 enguany no tinc pressiò, vaig camuflat en el pelotón.
-
@gimnastico_1909 gràcies per fer la recapitulació.
L'any passat vaig perdre per ser massa optimista (pacollu va traure molts punts de la seua super remontada particular apostant a empats a casa com el del Saragossa) i esta ratxa de 25 punts en 7 jornades la faig justament per no il·lusionar-me i anar "amb tot" a la caiguda en picat de l'equip que sols el nostre coret diu que pararà però els fets ens porten la contrària
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE V:
@gimnastico_1909 gràcies per fer la recapitulació.
L'any passat vaig perdre per ser massa optimista (pacollu va traure molts punts de la seua super remontada particular apostant a empats a casa com el del Saragossa) i esta ratxa de 25 punts en 7 jornades la faig justament per no il·lusionar-me i anar "amb tot" a la caiguda en picat de l'equip que sols el nostre coret diu que pararà però els fets ens porten la contràriaHas fet com Soros, apostares a la baixada i t'ha forrat.
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE V:
@nabil-el-zhar esta semana he ido tan descolocado que hasta se me olvidó concursar, aunque con lo que ocurrió anoche me hubiese llevado otro rosco
Company, la jornada 16 és la del Racing, tu mateixa vas dir que no havies participat.
En qualsevol cas, no he tirat a ningú de la porra encara que no participen en més de 10. Sols en casos on han sigut moltes jornades seguides, inici de temporada, i canta que no va a continuarNo había visto la de abajo, disculpa amigo
-
Llevant 0 - 1 Valladolid
G. -
C. Fabrício
T. Dela
-
Llevant 1 - 1 Valladolid
G. - Fabrizio
C. Fabrício
T. Fabrizio.Para la próxima temporada podríamos añadir la apuesta de Primer lesionado del partido.
-
Llevant 2 Valladolid 1
G Bouldini
C Fabri
T O Rey
-
Levante 3 - Valladolid 1
G : Dani muñequita California Gómez
C : Rober Ibáñez
T : Kocho
-
Levante 1 - Valladolid 0