Yanis Musuayi (Oficial)
-
Rajoyeando que es gerundio
-
@gimnastico_1909 dijo en Yanis Musuayi (a falta de Oficializar):
@ROMPEDOR dijo en Yanis Musuayi (a falta de Oficializar):
Será el primer Belga o al menos con esa nacionalidad que juegue en nuestras filas.
¿Cuál es la diferencia entre ser belga y tener esa nacionalidad?
Te estás Malcomnizant.
-
@pacollu dijo en Yanis Musuayi (a falta de Oficializar):
Te estás Malcomnizant.
Malcom no sé quien es pero intuyo que a ti te iría bien algo de eso.
-
Será el primer Belga o al menos con esa nacionalidad que juegue en nuestras filas.
No. Musonda és belga. Nong també tenia la nacionalitat encara que representara a Camerun.
-
@spoildmb gracias por la aclaración.
-
Yanis Musuayi ya está fichado.
-
Yanis Musuayi ya está fichado.
https://www.levanteud.com/noticias/el-levante-ud-incorpora-a-yanis-musuayi-para-su-delantera
-
Pense que és cosa del cap d'scouting perquè el que em van comentar és que anava molt a Bélgica a vore partits i tal
Jo he de dir que m'agrada el fitxatge
-
@spoildmb dijo en Yanis Musuayi (Oficial):
Nong també tenia la nacionalitat encara que representara a Camerun.
Nong me digas nano? XD
( Nong he podido resistirme)
-
@spoildmb què et sembla el fitxatge?
-
@checho___007 a ver si sale bueno. Puede ser una apuesta arriesgada pagar 2,5 kilos por un chaval que aún no ha debutado profesionalmente. Esperamos que éste salga bueno y que Etta espabile para rentabilizar la pasta pagada al Villarreal, lástima no haberlo vendido a los rusos
-
@Nabil-El-Zhar dijo en Yanis Musuayi (Oficial):
@spoildmb què et sembla el fitxatge?
Té bona pinta. En edat juvenil, ha jugat i marcat gols en la segona divisió de Bèlgica, que com han dit a l'altre post, probablement tinga un nivell similar a 1a Federació.
Dit així no sembla que vinga d'un nivell molt alt, però resulta que Etta Eyong l'any passat va vindre precissament de 1a Federació pel mateix preu i sent 3 anys major (també amb el doble de gols).
Igualment veig un poc cara l'operació, ja que si no m'equivoque no tenia un contracte de llarga durada.
Crec que és el tipus de fitxatges que s'han de fer, encara que m'agraden més els que estan fent per a filial i juvenil (Murenzi del Genk, Bendiab del Dunkerque, Manuel Costa de l'Sporting de Portugal), ja que han sigut gratuïts i, per tant, tenen menys risc.
També preocupa un poc que, al mateix temps, no li donen continuïtat als jugadors del juvenil A. Per exemple a Aleix Enríquez, que ha marcat 18 gols que no li han servit per a tindre un lloc al filial.
-
@spoildmb gràcies eres un fiera