Porra Llevant UE IV (pacollu campió)
-
Llevant 3 - 0 Andorra
G. Soldado
C. Soldado
T. Soldado
-
Levante 2 - Andorra 1
G : Joni Montiel
C : Iborra
T : Joni Montiel
-
Levante 2 - Andorra 0
G : Vezo
C : Rober Ibañez
T : Vezo
-
Llevant 2 - 0 Andorra
G. D€ fut0$
C. W€$£€¥
T. √€z0
-
@nabil-el-zhar dijo en Porra Llevant UE IV:
Espere que la porra siga una premonició i hui Las Palmas punxe també. @jjllevant marcant-se un Llevant però com ací el golaveraje no està, @pacollu aguanta la posició. FON i GIM apreten, com està la cosa!
Al pobre rana li foteren la previsió en el últim minut...
Els únics 0 Nabil y Pacollu ... lo mai vist!!!
-
@gimnastico_1909 ja, la qual cosa va fer que l'encertaren fonseca, jjllevant i juca diria. Amén de sumar 3 punts en comptes d'1 els que havien votat per victòria amb un sol gol de diferència.
Qui va sumar altre 0 també va ser @kiso-por-vi que està apostant amb molt de pesimisme últimament.
-
Levante 3 - Andorra 1
G : De Frutos
-
@gimnastico_1909 ja, la qual cosa va fer que l'encertaren fonseca, jjllevant i juca diria. Amén de sumar 3 punts en comptes d'1 els que havien votat per victòria amb un sol gol de diferència.
Qui va sumar altre 0 també va ser @kiso-por-vi que està apostant amb molt de pesimisme últimament.
Molt pessimisme, no .
Passa que quan li pose guanyador empata i quan:
Li pose empat guanya. Això m'alegra més que si encerte la porra.
-
Levante 4 - Andorra 0
G : Campaña
T : Soldado
-
Levante 3 - Andorra 1
T : BouldiniAl larguero P.Martinez
-
Levante 2 Andorra 0
G : Bouldini
C : Musonda
-
Levante 2 Andorra 0
T : Rober Pier
-
Levante 4 - Andorra 0
G : Wesley
T : P. Martínez
-
Levante 1- Andorra 0
G Campaña
C Saracchi
T Pepelu
-
Llevant 3 - 0 Andorra
G. Soldado
C. Soldado
T. SoldadoO la trenques o te pegues un bac.
-
Levante 4 - 1 Andorra
G. Bouldini
C. Cantero
T. Pablo Martínez
-
Levante, 2; Andorra, 0
G: De Frutos
C; Iborra
T: Vezo
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE IV:
Llevant 3 - 0 Andorra
G. Soldado
C. Soldado
Estic tentat de canviar els bonus perquè m'he flipat però... ahí dalt es passa molt de fred. No em ve mal un poc de companyia
En el resultat exacte sí confíe perquè ens valdria l'empat de Las Palmas per a ser primers si guanyem de 3.
-
@gimnastico_1909 dijo en Porra Llevant UE IV:
Llevant 3 - 0 Andorra
G. Soldado
C. Soldado
ahí dalt es passa molt de fred. No em ve mal un poc de companyia
Jajajaja. Qué gran!
-
Levante, 2; Andorra, 1
G: De Frutos
C; Montiel
T: Iborra
-
Llevant 5 - 1 Andorra
G. Bouldini.
C. Montiel.
T. Iborra.
-
Llevant 3 - 1 Andorra
G. campaña
C. Iborra
T. Campaña
-
Llevant 1 - 0 Andorra
G. Bouldini
C. Montiel
T. IborraJornada molt interessant en la que, com contra el Burgos, tots puntuem perquè tots apostem per la victòria. El Ciutat està començant a ser eixe fortin que necessitem.
Les mencions especials de hui per a @Jose27levanteud que ha aconseguit encertar tots els bonus i fer 8 punts, tercera millor puntuació d'una jornada esta temporada sols superada pels 9 de @pacollu en la J1 i els 9 de @JmGranota82 en la J12.
Increïble els estats de forma de @gimnastico_1909 @Fonseca-5 i @ComandanteIborra en les últimes 4 jornades. 20, 16 i 15 punts respectivament per a pegar un bot en la classificació. Especialment GIM que es situava abans del partit contra el Leganés en 7a posició a 10 punts del 2o, @pacollu que ha sigut destronat de la segona plaça des de que servidor ho fera en la J3 momentàneament i J7 definitivament.
La porra està, per dalt i per baix, com la nostra maleïda categoria!
-
Llevant 1 - 0 Andorra
G. Bouldini
C. Montiel
T. IborraJornada molt interessant en la que, com contra el Burgos, tots puntuem perquè tots apostem per la victòria. El Ciutat està començant a ser eixe fortin que necessitem.
Les mencions especials de hui per a @Jose27levanteud que ha aconseguit encertar tots els bonus i fer 8 punts, tercera millor puntuació d'una jornada esta temporada sols superada pels 9 de @pacollu en la J1 i els 9 de @JmGranota82 en la J12.
Increïble els estats de forma de @gimnastico_1909 @Fonseca-5 i @ComandanteIborra en les últimes 4 jornades. 20, 16 i 15 punts respectivament per a pegar un bot en la classificació. Especialment GIM que es situava abans del partit contra el Leganés en 7a posició a 10 punts del 2o, @pacollu que ha sigut destronat de la segona plaça des de que servidor ho fera en la J3 momentàneament i J7 definitivament.
@saoret2-0 es el Valencia
-
@rana-baileys haha doncs més o menys perquè porta 6 punts en les últimes 3 jornades però 0 en les 11 anteriors...
-
@nabil-el-zhar
@Jose27levanteud que ha aconseguit encertar tots els bonus i fer 8 punts per?
No són només 7
-
@kiso-por-vi eres el meu revisor oficial errada matemàtica, serà subsanada
-
@kiso-por-vi eres el meu revisor oficial errada matemàtica, serà subsanada
Simplement m'ha estranyat 8 punts, crec que eixe nombre parell(8) com el 10 són impossibles d'aconseguir.
-
Llevant 1 - 0 Andorra
G. Bouldini
C. Montiel
El meu objectiu, com tots els anys, es acabar quart
Pero si una temporada puc palpar podi, no pasa rés...
-
Yo quiero hacer auditoría a los que siempre quedan arriba, son como al PSG o Manchester City